منو
  • تمرين چهار
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

تمرين چهار

تمرين چهار: تمرين چهار

تمرين چهار

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

1.      انواع محرک هایی را که می توان جهت شکل دادن به تجربه مشتری در وب سایت قرار داد بررسی نمایید (به جز محرک هایی که لزوما حواس 5 گانه را تحریک می کنند)

بررسی طرز تفکر مشتری و رفتار های وی ، اینکه کجا کلیک میکند کجا را اول نگاه می کند بسیار حائز اهمیت است

بهترین اطلاعات و کوتاهترین آنها که سریعتر کاربر را هدایت می کنند باید درجاهایی قرار گیرند که کاربر بیشتر مشاهده می کند یا اول به آنجا سر می زند برای مثال تبلیغات گوگل ابتدای جستجو ها و یا در سمت راست جستجو ها قرار می گیرد.

شايد نت برگ طراحي مناسبي را براي تجربه مشتري انجام داده باشد ،‌تجربه اي كه مشتري را به لذت بيشتر خريد معتاد مي كند ، تجربه اي كه مشتري را به لذت بردن از زندگي دعوت مي كند اما تجارت آن نيز براي تامين كنندگان و از جمله نت برگ خواهد بود. لذت براي دو طرف ،‌تجربه اي كه نت برگ در نظر گرفته ،‌تجارت براي عده اي و خريد براي عده اي ديگر كه لذت را براي هر دو طرف به ارمغان خواهد آورد. اين تجربه مشتري را به مشتري وفادار تبديل خواهد كرد.

جذابیت هایی که نت برگ می بایست در رقابت با ساير فعالان اين تجارت در نظر بگيرد بايد شامل جذابیت های مالی ، جذابيت هاي تکنولوژی و جذابيت هاي مقايسه اي و . . . باشد.

 

 

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید